Friday, July 8, 2022

вода

 takip etmek. İştip'te hava sıcak ve bu günlerde su yok. Sabah yürüyüşe çıkmak güzel, bu yüzden yürüyorum. Evden çıktım ve doğruca Sosyal Yardım Dairesi'nin önünde, benden biraz daha genç bir adamla yolları ayırdım, neşeyle çantasını taşıyor, kemerinden usul usul şarkı söylerken. Sosyal hizmet uzmanları gölgelere saklandı ve pazara gitmek için bir mola bekledi. Hemen her gün aynı yoldan, alışveriş merkezinin önünden, ne kadar kirli olursa olsun, Tito'nun zamanından kalan bir harabeden geçiyorum, insanlar ya Tase kebapları için ya da aşağıda bir paket sigara için toplanıyorlar. Alışveriş merkezine giden yolda güzel bir siyah limuzin duruyordu. Arka kapıyı bir çocuk açtı ve beceriksizce dışarı çıktı, ardından sanırım babası geldi, Türkçe birkaç kelime konuştular, araba park edilmiş ve bir şey bekliyordu. Alışveriş merkezinden geçmemeye karar verdim, tarif edilemez derecede kirli ve düzensiz. Yanından geçtim ve biraz daha yüksek insanlar çalışıyordu, kuafördeki kızlar biraz hoşnutsuzluk içinde yanlarında duruyorlardı, işçiler Türkçe birbirlerine sesleniyor ve gülüyorlardı. Birkaç gün su yok ve kayısılar olgunlaştı.

No comments:

Post a Comment